• Day 12 - Ada apa dengan Apex ‪#‎EdisiThrowback

    Beberapa minggu sblm aku kemalangan, aku sdg rancak buat kerja SME dan juga EFEST dlm waktu yg sama. BP dan KL jgn cerita la aku layan mcm sblh rumah. Hanya mak ayah aku dan yg dekat ngan aku je tahu mcm mana aku bekerja.
    Dipendekkan cerita, suatu hari org SME Corp menalifon.
    "Dik, nak tanya. Apa nama kumpulan kamu ae dlm program SME Internship"
    Aku pun garu kepala dan sebut satu nama yg terlintas pd otak aku
    "Apex - a.p.e.x"
    "Owh, itu je? X nak tambah apa2??"
    " x ada idea la kak"
    "Okay, terima kasih"
    Itu doa aku pd kumpulan aku. Dan alhamdulillah, mereka berjaya melakukannya. Jmpa di Plaza Sentral, KL next month ya 
    Terima kasih buat Pengarah CBER, staf, penyelia kami En. Kaseri, pemilik Saraoge, Kak Ogy, Kak Zura, Fiera dll dan semua yg berusaha keras bagi memastikan semuanya lancar.
    Kpdmu ak sujud syukur dan ampun.
  • You might also like

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan